Znajdź niewiarygodne Pocieranie ciała Recenzje i oferty masaży TERAZ! Jako doświadczony masażysta wiesz, jak trudne może być nakłonienie klienta do powtórzenia, gdy wielu konsumentów zaostrza zakres usług i ogranicza usługi, które uważają za opcjonalne. Niestety, nikt jeszcze nie opracował programu analitycznego, który przedstawiałby jasne dane liczbowe określające korzyści zdrowotne i oszczędności cenowe, które można osiągnąć dzięki programowi terapii masażu nuru. Jak więc masażysta może przyciągnąć więcej klientów? Sprawdź naszą listę wskazówek marketingowych dotyczących masażu, aby uzyskać najlepszy sposób na rozpoczęcie! Wskazówki marketingowe dotyczące masażu:
1) Wyślij pocztówki. WhethJeśli oferujesz mobilny masaż lub przyjeżdżają do Ciebie klienci, kluczem jest bliskość. Jeśli klient może wpaść na relaksujący masaż w drodze z pracy do domu, to jest to idealne rozwiązanie. Finiszer do domu łagodzi. Kto chciałby wskoczyć z powrotem w przyspieszony, godzinny ruch zaraz po relaksującym masażu? Dzielnice docelowe consoludaj się do swojej lokalizacji handlowej za pomocą pocztówek wprowadzających, oferujących zniżkę dla nienoszonych klientów. USPS ma wspaniałą witrynę, na której możesz wysyłać masowe przesyłki do wybranych dzielnic, a nawet przeglądać dane demograficzne dla tych obszarów.
2) Zorganizuj Dni Otwarte. Nie ma znaczenia ktoethJeśli jesteś nowy w okolicy lub po prostu chcesz poznać nowych klientów, otwarte dni są odpowiednie za każdym razem, gdy chcesz je zorganizować. Wymyśl lotnik i umieść go na tablicach ogłoszeniowych społeczności, w bibliotekach, gabinetach lekarskich, koncentratach fitness i ekskluzywnych kompleksach kondominium. Pamiętaj, aby posłuchać go również w lokalnych witrynach internetowych. Spraw, aby było to spotkanie i powitanie z bezpłatnym jedzeniem i piciem, i zbierz kilku studentów masażu, aby wykonali masaż na krześle. Oferta bezpłatna masaż sesje jako nagrody za przejazd.
3) Rozpocznij program lojalnościowy. Program lojalnościowy dla klientów to duża odległość, aby klienci wracali, ale jest również atrakcją dla odnowionych klientów. Kupując masażystę, ludzie wolą wiedzieć, że mogą z czasem otrzymać zniżki i gratisy, więc pamiętaj, aby we wszystkich reklamach wspomnieć o programie nagród.
4) Oferty pakietowe. Ten jest oczywisty. Kiedy klienci mogą uzyskać zniżkę cenową, płacąc za pakiet usług do góry front, wszyscy wygrywają. Dostają zniżkę, a Ty dostajesz środki na swoje konto bankowe. Zastanów się nad połączeniem energii ze spa lub salonem w tej samej okolicy, aby zaoferować relaksujące bale w klubie fitness lub nawet po prostu wzajemne zniżki.
5) Umawiaj się na wizytę online. Uwolnij się od obowiązku telefonicznego, korzystając z usługi zamówień online. Klienci docenią wygodę, jaką jest bycie energicznym w harmonogramie ocieranie się o ciało w pobliżu bez czekania na oddzwonienie, a korzyści z wizyty online wzmocnią Twoją uwikłaną obecność.
6) Opublikuj bloga. Regularnie publikuj zobowiązania dotyczące korzyści zdrowotnych płynących z masażu, najnowszych przełomów w medycynie homeopatycznej, porad dietetycznych, aplikacji asystenta intensywnego i/lub wszystkiego, w czym się specjalizujesz, co jest związane z Twoją działalnością. Publikowanie regularnego bloga poświęconego zdrowiu i dobremu samopoczuciu oraz terapii masażu pomoże poprawić lokalne wyniki wyszukiwania w Twojej witrynie i znaleźć odpowiedź na Twoje pytanie.

7) Znajdź swoją niszę. Nie bój się specjalizować, a następnie wykorzystaj tę specjalizację, nawiązując kontakty z profesjonalistami zajmującymi się zdrowiem psychicznym, aby zdobyć klientów. Nie ma potrzeby konkurować z wyobrażeniowymi day spa oferującymi masaże relaksacyjne, kiedy możesz wykonać całą pracę, jaką możesz sobie poradzić, pracując z kontuzjami sportowymi, kobietami w ciąży, pacjentami z fibromialgią, pacjentami geriatrycznymi lub jakimikolwiek innymi klientami.
8) Przejdź na komórkę. Dla wielu klientów najgorszą częścią masażu jest koniec, kiedy muszą się ubrać i zmusić do domu. W związku z tym dynamicznie rozwijają się usługi głaskania pobudliwego, szczególnie w ruchliwych obszarach metropolitalnych. Mobilny biznes masażu ma niewielkie koszty ogólne i może działać na wirtualnym sznurku. Mobilny sprzęt do masażu można również ustawić na konferencjach biznesowych, imprezach sportowych, targach zdrowia i wielu innych typowych spotkaniach.
9) Przejdź do korporacji. Contdziałaj w pobliżu lokalnych korporacji lub dużych firm i korzystaj z rabatu korporacyjnego. Przejdź przez dział HR i zaoferuj swoją pomoc jako ulicę, aby poprawić ich pakiet zdrowotny i świadczenia.
10) Wykorzystaj media społecznościowe. Korzystaj z wielu narzędzi mediów społecznościowych, aby łączyć się z klientami online. Przeprowadź ankietę wśród najlepszych klientów, aby dowiedzieć się, jakie witryny są pełne i adapt up profesjonalnych stron w tych witrynach. Zaoferuj im zniżkę na ich następne biuro, jeśli lubią lub podążają za twoim footboyem. Publikuj linki do artykułów informacyjnych i blogów poświęconych zdrowiu i dobremu samopoczuciu oraz aktualności na temat oferowanych nowych usług lub zniżek. Pamiętaj, że sama strona nie wystarczy; musisz zachować świeżość i ciekawość.
11) Marketing e-mailowy i SMS. Zbieraj adresy e-mail i numery telefonów klientów i spraw, aby wysyłały powiadomienia o specjalnych zniżkach i dostępności. SMS-y są szczególnie przydatnym sposobem na wypełnienie wolnych miejsc, w których nie masz żadnych umówionych spotkań. Możesz natychmiast wyrazić swoim klientom, że masz wolny przedział czasowy z określoną zniżką. Twoi klienci dotkną niezwykłego dostępu do tego ekskluzywnego ruchu, a Ty będziesz w stanie wypełnić wszelkie luki w swoim harmonogramie.
To tylko kilka pomocnych pomysłów, które można załączyć do ogólnego projektu marketingowego. Pomiędzy łączeniem się i marketingiem online, za pośrednictwem poczty e-mail, wiadomości tekstowych, a także nawiązywania kontaktów z lokalnymi firmami, istnieje wiele możliwości poszerzenia bazy klientów masażu. Kluczem jest poznanie i zrozumienie lokalnego patron demograficzne i wybierz methkursy, które najlepiej je rozciągną. Wiesz, jak promować swój biznes terapii ugniatania. Co teraz? Bądź gotowy do komunikowania się z nimi!
Pobierz naszego bezpłatnego przewodnika, aby zobaczyć nasze NAJLEPSZE wskazówki dotyczące komunikacji z klientami online i przez telefon! E-mail POBIERZ PRZEWODNIK Powiązane artykułyJak anulować reklamy Yelp – co musisz wiedzieć jako właściciel firmy w 2022 r. Kiedy myślisz o Yelp, prawdopodobnie myślisz o witrynie, która pomaga relacjom znaleźć lokalne firmy i prezentuje ankietę generowaną przez użytkowników.
Możesz nie wiedzieć, że istnieją również reklamy Yelp – a jeśli jesteś jak większość… Weryfikacja Panelu Wiedzy Google – Jak ubiegać się o to w celu zwiększenia działalności Czy kiedykolwiek zwracałeś uwagę na te pola po prawej stronie ukrycia w wynikach wyszukiwania Google strona (SERP)? Wyświetlają informacje na temat konkretnej firmy, osoby, produktu lub usługi.
Oto co… Jak zdobyć naklejkę „Przejrzyj nas w Google” dla swojej firmy w 2022 r. Naklejka z recenzjami Google to akceptowalny i skuteczny sposób dla małych firm na zdobycie lojalności klientów poprzez umożliwienie klientom licencjonowania recenzji. WhethJesteś hydraulikiem, elektrykiem, a nawet…